Сервіси для зручності відправляти податкову звітність не відходячі від комп’ютера.
Фахівці Алчевської ОДПІ нагадують, що на веб-порталі Міністерства доходів і зборів працює онлайновий сервіс – Електронний кабінет платника податків. Основні переваги цього сервісу: - персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про розрахунки платника з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет; - заповненення та надсилання звітності в електронному вигляді та отримання квитанції про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації; - перегляд своїх даних про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про терміни подання звітності та сплати податків нагадає „Календар платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються. Увійти до Електронного кабінету можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно у столичних відділеннях акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, які знаходяться в Центрах обслуговування платників. З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою. Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11. У разі виникнення збоїв у роботі сервісу користувачі можуть про це, повідомити на електронну адресу kpp_support@minrd.gov.ua.
Інформаційно – комунікаційний сектор Алчевської ОДПІ
|