НЕОБХІДНІ ДОKУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ БЕЗKОШТОВНОГО ПОСИЛЕНОГО ЕЛЕKТРОННОГО KЛЮЧА .
Для отримання сертифікату посиленого електронного ключа Міністерства доходів і зборів України необхідно подати: юридичним особам - заповнена та підписана Реєстраційна картка; оригінал статуту (положення про установу, філію); документи, що підтверджують повноваження керівника заявника; документи, що підтверджують належність підписувала до юридичної особи – заявника; копії паспортів заявника та підписувачів; копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера); фізичним особам та фізичним особам – підприємцям - заповнена та підписана Реєстраційна картка, копія паспорту заявника, копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО). Більш докладно з порядком отримання сертифікату посиленого електронного ключа можна ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України acskidd.gov.ua.
Інформаційно – комунікаційний сектор Алчевської ОДПІ
|