Жителі Луганської області активно користуються сервісом «Пульс»
За інформацією Головного управління Міндоходів у Луганській області, з початку року на «Пульс» надійшло 51 звернення від жителів регіону.
Найчастіше громадяни зверталися з питаннями, які стосувалися роботи органів доходів і зборів – майже 20 дзвінків, подання звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових накладних – 12, контрольно-перевірочної роботи – 7.
Серед активних користувачів сервісу – платники Ленінського та Артемівського районів Луганська, Рубіжного, Алчевська та Сєверодонецька.
У відомстві підкреслили, що всі звернення розглянуто й вирішено максимально оперативно, а заявників поінформовано про результати.
Нагадаємо, інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна, за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Прес-служба Головного управління
Міндоходів у Луганській області.