Звітувати через Інтернет просто і легко
Подання податкової звітності в електронному вигляді, має багато переваг як для платників податків, так і для органів Міндоходів: платники податків отримують економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів; звітність, надіслана до органу Міндоходів електронною поштою із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання. Для звітування в електронній формі необхідно мати електронний цифровий підпис. Він є своєрідним захистом звітності, що надсилається «електронкою». Однак сфера застосування підпису не обмежується лише звітуванням. Платники податків також можуть укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі.
Що треба зробити платнику, щоб звітувати до податкової інспекції через Інтернет?
Перш за все, потрібно звернутися в відділ реєстрації користувачів АЦСК ІДД Міндоходів України для отримання безкоштовних ключів електронного цифрового підпису;
- отримати на сайтах Міндоходів України (www.minrd.gov.ua) та АЦСК ІДД Міндоходів (acskidd.gov.ua) або в податковій інспекції безкоштовне програмне забезпечення формування і подання до органів ДПС податкової звітності та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді ;
- для подання звітності в електронному вигляді Ви можете також скористатися сервісом «Електронний кабінет платника податків» (вхід в сервіс можливий через сайти Міндоходів України та АЦСК ІДД Міндоходів України або за адресою kpp.minrd.gov.ua);
- надіслати Договір про визнання електронних документів між платником податків та податковою інспекцією до Міндоходів України. Після отримання квитанції про підписання договору податковою інспекцією Ви можете надсилати звітність засобами e-mail.
Інформаційно – комунікаційний сектор
Алчевської ОДПІ
Пожалуйста, подождите
|